Pages

28 November 2012

PEACH,ORANGE & WHITE

PEACH,ORANGE & WHITE

         Bertemu kita lagi sekali untuk ruangan kali nie, dah nak hujung bulan 11 pun sekejap je rasanye mase berlalu lepas tu masuk tahun 2013. Moga tahun baru diberi rezeki yang lebih dan mendapat berkat OlehNya...Amin...hehe. Ok lah hari nie saya nak kongsikan satu majlis perkahwinan kawan saya masa sekolah dulu namanye helmiza dan pasangannye fairuz. customer saya kali nie merangkap kawan saya telah memilih tema untuk majlis bertandangnye berwarna peach dan putih.

        Konsep untuk majlisnye bertandangnye adalah moden so die nie x kisah pun tentang baju n pelamin semuanye diserahkan pada saya 100%,mmg senang kawan saya nie x byk cerita. So saya lakarkan pelaminnye die dan saya tunjukkan baju yang die pakai semuanye die kata ok. So lagi senanglah saya nak buat kerja,segala proses memasang pelamin dapat dijalankan dgn sempurna.

       Saya pun xde apa nak cerita semuanye ok,jomlah kita layan pic di bawah so kalau warga blogger berminat dgn dekorasi pelamin kami kali nie jgn malu dan segan boleh call or sms saya 0193960308 (zaty)





pelamin dgn tema peach,orange dan putih



pandangan pelamin dari pelbagai sudut



make up bertandang by nurul aida


pic selepas make up


sama cantik sama padan


pic solekan pada mata

No comments:

© Butik Pengantin Seri Kasih | Design By MH