Pages

01 November 2012

HIJAU TURQUOISE & BABY PINK



HIJAU TURQUOISE & BABY PINK

      Assalmmualaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada semua pembaca, moga hari nie apa yang kite lakukan diberkati oleh Allah. Syukur kerana hari ini saya masih bernafas dan masih boleh menulis di ruangan kali ni serta saya diberikan kesihatan yang baik olehNya. Minggu nie berturut2 saya menulis di blog kerana byk pic yang saya x upload lagi untuk di kongsikan kepada anda semua.

      So berbalik kepada tajuk utama kite kali nie, masih di dalam mood perkahwinan hujung tahun nie ramai pasangan yang ingin mendirikan rumah tangga  yelah cuti sekolah lah katakan, so kami pun byk mendapat rezeki tahun nie Allhamdulillah rezeki Allah nak bagi. Moga akan bertambah pula pada tahun hadapan...Amin...So untuk pasangan kali nie mereka memilih warna tema perkahwinan mereka adalah hijau turquoise dan baby pink,pilihan warna yang cantik dan sweet untuk hari bahagia mereka.

       Customer kami kali nie dari gombak dan mereka memilih dewan terbuka kompleks muhibbah untuk meraikan hari bahagia mereka, konsep yang mereka nak adalah konsep moden. Aini empunye nama yang memilih hari yang sama untuk nikah dah sanding, jadi senanglah untuk melakukan sesuatu kerja dalam masa satu hari, nikah pada waktu pagi dan sanding lepas zohor. Alhamdulillah segalanye berjalan dgn lancar dan juga proses pemasangan pelamin dilakukan dgn cepat coz kali ni ramai krew butik pengantin seri kasih.

       Terima kasih di ucapkan kepada aini & pasangan serta keluarga yang banyak membantu, sekiranye ada salah dan silap kami harap dimaafkan. Ok jom kite layan pic yang saya upload nie. scroll ke bawah n layanzzz.....



 make up nikah by me (zaty)

 make up sanding by me (zaty)
 cantik sama padan bagai pinang dibelah dua 
 pelamin tersergam indah

 pelamin frame 
sekiranye berminat boleh call 0r msg 0193960308 (zaty) jagn malu n segan call je :)

No comments:

© Butik Pengantin Seri Kasih | Design By MH