Pages

26 November 2012

PINK & TURQOUISE AGAIN


 PINK & TURQOUISE AGAIN 

        Sebelum memulakan sesuatu marilah kita mulakan dgn bacaan Bismillah dan surah Al-Fatihah, moga apa yang kita lakukan pada hari nie mendapat keberkatan dariNya...Amin....Ok Assalammualaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada pembaca dan peminat blog. Saya Noor Izzaty dari butik pengantin seri kasih nak kongsikan pada anda semua mengenai majlis perkahwinan.

        Untuk ruangan kali nie saya nak kongsikan pada anda semua mengenai majlis perkahwinan hayatun dan pasangannye, majlis perkahwinan hayatun dan pasangannye berlangsung pada 17/11/2012, beliau telah memilih tema majlis perkahwinannye pink dan hijau turqouise satu kombinasi warna sweet dan ceria. So sesiapa yg masih buntu memikirkan tema majlis perkahwinan bolehlah memilih tema nie coz tema nie menjadikan sesuatu majlis tu harmoni dan kelihatan ceria, saya hanya memberikan pendapat sekiranye berminat boleh jadikan kaler nie pada majlis anda yg ingin mendirikan masjid...so semuanye terletak pada anda juga mana2 kaler pun boleh janji anda suka..hehe

        Ok customer saya kali nie hanya ambik pakej pelamin,baju sanding dan make up 1 kali so x byk pic pada majlis persandingannya coz saya hanya make up pada majlis pernikahannye. Pape pun hayatun dan pasangan kelihatan cantik memakai busana dari kami, n kami nak ucapkan terima kasih kerana hayatun memilih butik pengantin seri kasih untuk dekorasi pelamin pada hari bahagianye, sekirannye ada salah dan silap dari kami harap dimaafkan.

ok jomlah kita scroll ke bawah layan pic yang saya upload :)



pelamin kombinasi kaler pink dan hijau turqouise




pandangan pelamin dari sudut sisi



pandangan pelamin dari pelbagai sudut



make up nikah by me


Busana dari kami hijau turqouise

sekira berminat jgn malu dan segan call or sms saya 0193960308 (zaty)

No comments:

© Butik Pengantin Seri Kasih | Design By MH