Pages

31 October 2012

GARDEN TIME



GARDEN TIME

      Hai bertemu lagi pada hari nie,hari nie saya nak bw semua warga blogger kali nie ke taman kerana untuk kali nie customer butik pengantin seri kasih memilih konsep perkahwinannye ala taman. Dari segi dekorasi pelaminnye pula kami penuhi semuanye dgn bunga dan daun dan kami juga selitkan lambang cinta pada pelamin untuk menampakkan lagi pelamin tersebut hadir dgn kasih sayang dan juga cinta. So sesiapa yang lihat pelamin nie akan berada di sebuah taman yang indah yang penuh dgn kasih sayang n sejuk je mata memandang.

      Bukan pelamin sahaja nampak ala taman tp hajar empunye nama dan pasangannye memilih busana pun berkonsepkan taman seperti dress yang simple dan dipadankan dgn suit hitam serta diselitkan rona pink agar nampak lagi sweet. Untuk majlis persandingan hajar memilih busana berwarna pink agar nampak segar dan sweet. Apa2 pun setiap pilihan hajar berikan sangat sesuai dan cantik.

      Thanks di ucapkan kepada hajar kerana memilih kami untuk dekorasi pada hari bahagia hajar,segala perjalanan membuat pelamin berjalan dgn lancar dan dapat diselesaikan dgn lancar walaupun dalam keadaan hujan.

Jom kite layan pic di bawah :)




make up time nikah by nurul aida



hiasan bilik tidur



make up malam berinai by me (zaty)


masa untuk bergambar bersama



 mini pelamin yang simple




mini pelamin 


pelamin di tasik titiwangsa





busana by butik pengantin seri kasih



No comments:

© Butik Pengantin Seri Kasih | Design By MH