Pages

30 October 2012

PINK BELACAN & HIJAU TURQUOISE






PINK BELACAN & HIJAU TURQUOISE

     Salam Aidiladha diucapkan bertemu kali nie pada hari raya haji untuk ruangan kali ini, ok untuk cerita kali nie pula adalah mengenai perkahwinan jugalah kerana blog nie mmg khas untuk perkahwinan, so setiap cerita yang diletakkan adalah mengenai perkahwinan. Cerita kali nie mengenai customer yang bernama rosraihan dan pasangannye miqdam nama yang cantik dan sedap.

     Pasangan ini memilih tema warna pink untuk sebelah pihak perempuan dan sebelah pihak lelaki pula memilih tema hijau turquoise. Pada belah perempuan rosraihan mengambil pakej penuh yang lengkap dgn pelamin,baju dan solekan dan pada belah lelaki pula mereka hanya memilih busana dan solekan sahaja

     Segala urusan membuat pelamin dan make up berjalan dgn lancar. Saya mewakili team butik pengantin seri kasih ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada rosraihan & miqdam kerana memilih kami untuk merealisaikan impian mereka pada hari bahagia mereka, sekiranye ada salah dan silap di maaf.

Untuk lokasi perkahwinan mereka adalah di kampung melayu ampang dekat je dari butik kami nie,dan sebelah lelaki pula di sungai tua. So apa tunggu lagi scroll ke bawah kite tgk gambar yang saya upload nie :)




pelamin di dalam rumah dengan tema pink



konsep flora yang menawan




inilah orgnye empunye nama yang cantik rosraihan secantik orgnye
make up nikah by nurul aida


make up sanding by nurul aida

 mereka memilih busana berwarna pink belacan 
ini adalah koleksi busana terbaru dari kami 

 sekitar majlis berarak berlangsung 
 kali nie pula majlis bertandang
make up bertandang daripada saya izaty


busana baru dari kami hijau turquiose

seri pengantin baru terserlah 
bagai pinang di belah dua 


sekiranye ada yang berminat untuk menjadikan kami sebagai dekorasi pada hari bahagia anda boleh lah call 0193960308 or boleh pm di fb kami :)

No comments:

© Butik Pengantin Seri Kasih | Design By MH