Pages

23 October 2012

SONGKET PURPLE YANG MENJADI PILIHAN

SONGKET PURPLE YANG MENJADI PILIHAN

Assalammualaikum

Semoga hari ini lebih baik dari semalam dan perjalanan hidup mesti diteruskan dan setiap langkah yang kite tuju mesti ada arah tujuannye,begitu juga mengenai alam perkahwinan banyak rintangan yang harus di tempuhi untuk mencapai kebahagiaan yang hakiki. 

Ok cukup untuk mukadimah kita pada hari nie....so untuk ruangan kali nie saya nak sambung untuk majlis perkahwinan aza & faimi pada bulan lalu saya coretkan mengenai majlis aza & faimi, kali nie kita pergi pula untuk majlis bertandang mereka yang bertempat di hulu langat dekat dgn sungai tekali. Suasana kampung yang segar penuh dgn kehijauan membuatkan kami krew butik pengantin seri kasih berasa tenang membuat pelamin kali nie dlm suasana ptg yg damai dpt jugalah hilang tension walaupun masih bekerja. 

Untuk majlis bertandang aza & faimi kali nie mereka memilih konsep tradisional dgn busana songket purple menjadi pilihan mereka. kami mengabungkan konsep moden tradisional pada majlis bertandang mereka kali nie. So kepada mereka yang berminat dgn pelamin dan busana dari kami nie jgn segan silu boleh hubungi saya di talian nie 0193960308 u oall boleh call me zaty :)

jom kite layan pic yg saya upload nie









gambar nie kami ambik pada waktu malam
 make up kali nie dari nurul aida 

busana songket purple dari kami :)

No comments:

© Butik Pengantin Seri Kasih | Design By MH