Pages

24 October 2012

TURQOUISE & GOLD



TURQOUISE & GOLD

     Assalammualaikum dan salam sejahtera untuk pembuka bicara pada ruangan kali nie, hari nie saya nak cerita untuk seorang customer saya nie yg cute mempunyai citarasa yang unik untuk majlis perkahwinannye. Mula2 saya jumpanye sungguh lah molek orangnye comel n bila berbincang pasal tema wedding die nak warna merah turqouise,coklat turqouise dan gold turqouise semuanye berasaskan turqouise mmg cantik kesemua kombinasi colour yg die pilih dan akhirnye die memilih gold turqouise hasil perbincangan dgn bakal ibu mertuanye.

     Lokasi weddingnye agak jauh jugalah di seremban tp x lah sejauh di gemas..hehe kira2 1 jam perjalanan n jalan menuju ke rumahnye pun senang x lah susah nak cari, krew kami pasang pelamin pada waktu malam kerana waktu tu semua krew ada so cepatlah skit pelamin siap. 

     Fauziah namanye memilih persalinan lengga dan kurtha untuk majlis pernikahannye, first saya dgr agar terkejut jugalah coz saya xpernah tgk lagi org nikah pakai lengga x tahulah kalau org lain ada yg penah buat, tp dlm situasi saya nie mmg first timelah saya dgr n lihat. So permintaan customer harus dituruti, untuk majlis persandingan pula fauziah memilih persalinan minang baju bukan dari butik kami tp dari keluarga fauziah sendiri dgn kombinasi merah n gold so match lah dgn pelamin. 

     Tema majlis perkahwinan fauziah nie banyak kepada tradisional coz die byk persalinan nak potong kek baju lain n nak buka hadiah pun pakai baju lain, mungkin adat org minang mcm tu. So apapun majlisnye berjalan dgn lancar n selesai pun dgn lancar..hehe...so apa tunggu lagi kite scroll ke bawah n tgk pelamin n sekitar majlis berlangsung :)





Tada nie lah hasil pelamin dari kami :)



mase nie upacara majlis pernikahansedang berlangsung




nie pula pic make up saya yg make upkan

 baju lengga nie yg fauziah pakai untuk majlis nikahnye





yang nie mase majlis persandingannye
 acara ambik gambar coz pengantin siap cepat

nie nurul aida make upkan 


So sekiranye anda bermiant dgn hasil dari kami boleh hubungi 0193960308 untuk mengetahui lebih lanjut mengenai pakej yang kami ada




No comments:

© Butik Pengantin Seri Kasih | Design By MH