Pages

27 February 2013

WEDDING PLANNER (KANOPI) FARAH WAHIDAH & IZWAN


WEDDING PLANNER (KANOPI) FARAH WAHIDAH

         Assalammualaikum hai semua warga blogger, 3 hari berturut2 saya kongsikan cerita mengenai perkahwinan harap2 adalah sedikit input yang dapat saya berikan kepada pembaca semua, terutama yang nak kahwin. So pada petang nan indah dan permai ni, sementara menunggu ibuku membuat tepung karipap  untuk tempahan sebanyak 500 biji, saya ambik skit mase nie nak kongsikan pada anda semua mengenai wedding planner kebetulan plak anak saya sedang lena di buai mimpinye so xde org kacau...hehe.....org yg baca nie pun pelik penulis nie pasal karipap pun nak cite gak ke....lantaklah apa nak ckp tu semua luahan hati....hahaha...so abaikan jelah.

          Ok utk customer saya kali nie orgnye bernama farah wahidah dan pasangannye izwan telah memilih kami utk menjadi wedding planner pada hari bahagia mereka. Tema yang mereka pilih adalah berasaskan hijau, seperti scallop kanopi mereka memilih hijau n biru, pelamin hijau n cream dan busana mereka memilih hijau dan gold, sebab tulah saya kata semuanye berasaskan hijau. Mereka mengambil full pakej dr katering, masuk ke kanopi,pa system & dj, serta andaman seperti pelamin dan baju. Yang menariknye segala urusan utk majlis perkahwinan farah wahidah nie semua urusan saya kene berbincang dengan adiknye bernama nadia kerana nadia nie adik kepada pengantin nie lebih arif mengenai majlis perkahwinan. 

         So x kisahlah janji semua berjalan dgn lancar dan sepanjang majlis berlangsung segala urusan dpat diselesaikan dan majlis berjalan dgn lebih lancar. Terima kasih saya ingin ucapkan kepada semua keluarga farah kerana memberi kerjasama dengan kami dan saya ingin ucapkan terima kasih sekali lagi kerana memilih dan memberi kepercayaan kepada kami untuk dekorasi hari bahagia farah wahidah dan pasangannye. So apa tunggu lagi marilah scroll kebawah tgk pic yg saya upload layanzzz.....:)





gambar pelamin di ambik pada waktu malam


gambar pelamin di ambik pada waktu pagi



pintu gerbang n walkway



susunatur  bawah kanopi






ketibaan pengantin 


hiasan meja makan beradap dan meja vip


pengantin bersanding bagai pinang dibelah dua



busana dari kami hijau zamrud dan gold



pa system dan DJ

sekiranye berminat boleh hubungi 0193960308 (zaty)

No comments:

© Butik Pengantin Seri Kasih | Design By MH