Pages

08 February 2013

PELAMIN COLOUR BLOCKING & MINI PELAMIN



PELAMIN COLOUR BLOCKING & MINI PELAMIN

   Assalammualaikum dan selamat pagi, hari ini  syukur ke Hadrat Illahi saya zaty wakil dari butik pengantin seri kasih dapat bersama warga blogger hari nie, di pagi yang sejuk serta diiringi hujan untuk mencoretkan pasal pelamin lah apa lagi...hehehe....tajuk utama hari nie adalah yang tertera di atas, skrg nie zaman org pandai bermain colour...kadang2 customer saya dtg minta kombinasi kaler yang pelik2, bila customer saya  bg colour yang pelik2 nak tergelak pun ada gak dan bila di tgk2 byk kali lawalh plak....tulah trend org skrg nie,utk tahun 2013 nie byk customer saya mintak 2 colour yang berlainan seperti colour pastel n colour block.
   So anda semua yang baru nak memilih colour tema bolehlah pilih 2 colour nie pastel dan block dua2 lawa. Ok dah jumpa colour yang anda suke bolehlah dtg ke butik pengantin seri kasih, kite ada promosi untuk tahun 2013 nie pelamin sahaja 3 panel mcm pic di bawah nie RM1300.00 lengkap dgn pintu gerbang, set renjis dan red carpet. Jadi apa tunggu lagi jgn malu n segan dtglah ke butik kami di ampang ...jom tgk pelamin di bawah nie temanye colour blocking,scroll ke bwah lagi anda akan jumpa mini pelamin plak.




tema purple dan hijau turqouise




1 set seperti pic ni RM1300.00 (PROMOSI)



MINI PELAMIN (RM700)


BERMINAT CALL SAYA 0193960308 (ZATY)

No comments:

© Butik Pengantin Seri Kasih | Design By MH