Pages

19 February 2013

MINI PELAMIN



MINI PELAMIN

        Assalammualaikum dan salam sejahtera, hope anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera, dan masih berkesempatan utk saya ucapkan tahun baru cina kepada bangsa cina di malaysia. Ok bulan februari nie jugalah banyak saya menerima sewaan mini pelamin untuk majlis pertunangan, al maklumlah cuti sekolah banyaklah kenduri kendara diadakan. Tapi untuk bulan februari nie rata2 cust saya banyak yang nak bertunang so banyaklah design pelamin tunang yang kami buat. 

         Disini saya nak terangkan serba sedikit mengenai pelamin tunang yang kami buat, bila org dengar je mini pelamin secara otomatik kita akan gambarkan sesuatu yang kecik dari biasa, jadi mini pelamin nie mmg kecik. untuk mini pelamin yang kami buat pula kebiasaannye cust saya memilih utk tidak duduk di kerusi jadi kami akan sediakan bantal untuk duduk agar nmpk lebih menarik. Selain dari itu juga, terdapat permintaan dari cust kami untuk kerusi tp kerusi yang kecik. Kami hanya menyediakan bantal dan kerusi kecik utk mini pelamin. Harga pakej tunang yang kami sediakan berpatutan dari biasa semuanye bawah 1k. 

           So kepada sesiapa yang nak bertunang tu bolehlah dtg ke butik seri kasih ada mcm2 pilihan pakej pertunangan, kepada warga blogger pun taw kalau berminat just taip no nie 0193960308 jgn malu jgn segan just call saya (zaty). Sila-silakan lah tgk pic kat bawah nie :) ada pelbagai kombinasi warna  :)





nie lah mini pelamin dari kami tapi yang nie ada kerusi 
harganye mahal skit dari yang tanpa kerusi



yang nie pula mini pelamin juga tapi tanpa kerusi
hanya letak bantal nikah je




Colour nie mmg cantik nampak bersinar je
nie pun mini pelamin juga tanpa kerusi


So pilihan di tangan anda, jika berminat boleh lah call saya :)

No comments:

© Butik Pengantin Seri Kasih | Design By MH