Pages

25 February 2013

PELAMIN BAWAH KANOPI 1 FRAME


PELAMIN BAWAH KANOPI 1 FRAME

      Hai semua Assalammualaikum moga semua sihat walafiat, di pengakhir bulan 2 nie banyak juga lah majlis perkahwinan berlangsung disini saya ingin selitkan sedikit ucapkan selamat pengantin baru kepada semua pengantin baru yang berlangsung pada bulan 2 nie...moga bahagia hingga hujung nyawa....mcm cite setia hujung nyawalah plak..hehe..tp apa2 pun best gile lah cite tu, para pelakon memberi impak yg besar dlm drama tu apa2 pun lakonan yg mantap utk hero n heroin die 5 star tuk semua pelakon dlm drama tu.

      Ok cukup smp disitu saja cite setia hujung nyawa dah lama berlalu pun...hehe...go to main tittle ok pasal pelamin. Untuk majlis perkahwinan kali nie saya nak kongsikan  serba sedikit kepada anda semua, customer saya yang bernama ira utk nicknamenye...nama penuhnye lupalah plak...sory ye ira ..hehe...ira nie memilih konsep perkahwinan yg penuh dgn bunga, so saya letakkan pelamin die penuh dgn bunga yang berwarna pink,hijau,cream n putih kaler2 yang lembut je....dgn ira nie mmg senang die seorang yg x kisah asalkan nmpk lawa bg die...tq lah ira kerana memilih butik pengantin seri kasih utk dekorasi hari bahagia ira. 

       Untuk busana pula ira memilih warna hijau turqouise jadi saya selitkan sedikit warna hijau pada pelamin ira agar nmpk lebih cantik, ira pun kata ok jadi senanglah keje saya....sepanjang memasang pelamin semuanye berjalan dgn lancar smplah habis majlis. Thanks utk ira n family yg memberi kerjasama dgn kami dari butik pengantin seri kasih. Ok semua jom kite tgk pic yg saya upload di bawah :)





tada nielah pelamin ira 1 frame



nie saya make up kan utk majlis nikah pd sebelah pagi



pengantin bersanding di pelamin 



































make up by me (zaty) pic make up mase sanding x sempat nak ambik, jadi nie je yg sempat...huhu


So sesiapa yg berminat boleh hubungi 0193960308 (zaty) jgn malu n segan just call je :)

No comments:

© Butik Pengantin Seri Kasih | Design By MH