Pages

26 April 2013

PELAMIN FRAME KERAWANG

PELAMIN FRAME KERAWANG

Assalammualaikum kepada semua warga blogger moga semua berada dlm keadaan sihat sejahtera, utk ruangan kali nie saya nak paparkan kepada anda semua bahawa permintaan dari customer saya rata2 meminati pelamin kerawang, so kalau uoall tgk rata2 byk pelamin kerawang kerana mendapt sambutan yg tinggi dari customer kami. Cuma kami ubah cara penggayaannnye sahaja untuk setiap permintaan customer kami. 

Untuk customer saya kali nie pun meminati pelamin kerawang dan kami ubah penggayaannye dengan meletak wallpaper di bahagian tgh pelamin dan warna tema yg mereka pilih adalah pink pekat dan pink cair satu kombinasi warna yang cantik.  Customer saya yg bernama noraini dan shah mereka merupakan customer yang dtg ke pameran pengantin dan telah mengambil pakej promosi yg kami tawarkan thanks a lot kepada noraini dan pasangan kerana telah memilih butik pengantin seri kasih utk dekorasi pada hari bahagia mereka. Sekiranye ada salah dan silap dari kami krew butik pengantin seri kasih harap di maafkan. Ok bolehlah tgk pic yang saya upload di bawah layanzzzz.....:)




pelamin 3 panel bawah kanopi



pengantin bersanding di pelamin



make up nikah by me :)


make up sanding by me zaty berminat boleh hubungi 0193960308 :)


busana dan make up by butik pengantin seri kasih :)

No comments:

© Butik Pengantin Seri Kasih | Design By MH