Pages

08 May 2013

TEMA MODEN & TRADISIONAL


TEMA MODEN & TRADISIONAL

Assalammualaikum bertemu lagi kite di ruangan kali nie, banyak yang saya nak kongsikan pada anda semua bulan nie jugalah banyak baju baru kene siapkan untuk tempahan cust, In Shaa Allah di permudahkan segala urusanku. Ok hari nie saya nk kongsikan kepada anda semua mengenai tema moden & tradisional, untuk kali nie customer saya yang bernama salreani bersama dengan pasangannye telah memilih konsep pelamin tradisional yang di perbuat dari kayu or papan dan ada juga di selitkan elemen modennye dengan menggunakan bunga kipas yang di perbuat dari kertas pelbagai warna. 

Dengan adanye gabungan seperti ini memeriahkan lagi dekorasi pelamin, so kepada yang meminati konsep begini boleh lah mencuba pada hari bahagia anda nanti. Salreani juga telah memilih busana yang simple dan ringkas agar tidak nmpk sarat bila bersanding dan busananye adalah koleksi salreani sendiri, memag tebaik untuk setiap konsep yang salreani berikan. 

Tidak lupa juga kepada abang ku en.mohd izzudin kerana telah membuat pelamin nan indah ini, dengan idea kreatifnye beliau dapat menghasilkan dekorasi pelamin yang sanagt cantik, ini semua adalah hasil tangan abangku bersama krew2 butik pengantin seri kasih, thumb up di berikan kepada mereka. ok apa tunggu lagi jomlah layan pic yang saya upload di bawah nie :)




PELAMIN TERSERGAM INDAH




PELAMIN BUTIK PENGANTIN SERI KASIH


MAKE UP BY ME (ZATY)


BERMINAT DENGAN PERKHIDMATAN MAKE UP BOLEH HUBUNGI 0193960308 (ZATY)

No comments:

© Butik Pengantin Seri Kasih | Design By MH