Pages

06 September 2012

MAKE UP TIME



MAKE UP TIME

Salam di ucapkan kepada semua peminat blogger, keluaran kali nie saya nak cite plak pasal make up asyik wedding je bosan gaklah kadang2 tu,smp dah xde idea nak diceritakan...hehe..so kali nie kite cite pasal make up plak sbb saya suke make up so apa yang boleh saya kongsikan saya akan kongsikan. Kebanyakkan org pada era nie suke pada make up natural, customer saya rata2 suke pada natural look,mybe dorg x suke terlalu over n menampakkan diri dorg berbeza sgt.make up nie memerlukan kemahiran dan kreativiti pada tukang make up tu jugalah n lagi satu pemilihan warna juga memainkan peranan yang penting xkene pada warnanye boleh jadi lain maksudnye jadi cantik or tidak cantik. 

So pada bakal pengantin yang nak berkahwin sblm nak make up tu pilih lah mak andam yang memenuhi citarasa anda kerana merekalah yang menjadikan diri anda cantik pada hari bahagia anda. So saya nie minat dgn make up n saya pun pg ambik kursus make up merata2 tempat saya belajar untuk menampakkan make up yang dihasilkan menjadi cantik :) so apa kate kite layan hasil make up saya n juga nurul aida kakak ipar saya....jom scroll ke bawah tgk make up :) nak komen pun boleh saya nie pun bukanlah professional sgt bab make up nie,mana yang boleh kasi cantik saya buat kasi cantik punye, byk lagi yg saya perlu belajar :)








nie saya make up




nie nurul aida make up


nie pun nurul aida make up



nie pic sebelum dah separuh jalan baru ingat nak ambik pic sebelum hehe



nie pic selepas saya make up ( mcm izara aisyah pun ada gak)

banyak lagi pic make up saya n nurul aida cuma nie yang terbaru kami make up n saya nak tunjukkan if ada yang berminat dgn make up kami boleh lah hubungi kami, kami sedia berkhidmat untuk anda kami cas make up murah je stnadard harga jugalah..hehe :) nie no saya 0193960308 (zaty) n nie 0192888732 (aida)


saya nak perkenalkan lah nie krew butik sk namanye nurul aida 
dengan puterinye yang comel


nie pun krew butik sk nie saya lah zaty..hehe
saya dgn hero saya

No comments:

© Butik Pengantin Seri Kasih | Design By MH