Pages

12 May 2016

PELAMIN TERKINI BUTIK PENGANTIN SERI KASIH 2016

PELAMIN TERKINI 2016

Assalammualaikum kepada semua warga blogger.....memang agak lama rasanye saya menyepikan diri dgn tidak mengupdatekan segala aktiviti start dr tahun ini.....tp kali ni byk yg saya nak kongsikan pada anda semua....dr segi design pelamin,busana pengantin,dan makeup....so saya x nak byk bercerita lagi meh lah kita lihat koleksi pelamin bawah kanopi untuk design kali ini. Tapi sebelum itu saya nak promotelah dulu....kepada sesiapa yg nak kahwin tahun ini or tahun depan bole call or whatsapp saya terus di 0193960308 saya nak bg pakej promosi terbaik punye....harga yg murah2 gile....apa tunggu lagi bole msg or whatsapp saya terus.....jom layan gambar kat bawah ni....















No comments:

© Butik Pengantin Seri Kasih | Design By MH