Pages

18 August 2014

wedding alia di rawang

wedding alia di rawang

Assalammualaikum saya ucapkan kepada semua warga blogger.....hari saya nak kongsi cerita dgn anda semua mengenai customer saya yg sgt frendly n baik hati org....so utk ruangan kali nie saya nak cerita pasal customer saya nie, yang bernama alia.....kalau anda nak tahu alia nie pencinta purple....nikah tema purple,sanding kaler purple kalau boleh serba serbi purple. So utk hari bahagia die semua yg berkaitan conform kaler purple....apa2 pun jutaan terima kasih diucapkan kepada alia n keluarga kerana memilih butik pengantin seri kasih untuk dekorasi hari bahagianya, Jom kite tgk gambar kat bawah :)




sebelum make up


make up nikah by aida




make up sanding by me (zaty)

No comments:

© Butik Pengantin Seri Kasih | Design By MH