Pages

09 January 2014

PELAMIN DAN MAKE UP


PELAMIN DAN MAKE UP

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua warga blogger. hari nie saya nak share kepada anda semua mengenai 3 perkahwinan customer saya. So saya perkenalkan customer pertama saya yg bernama mastura dan pasangannye telah memilih tema weddingnye berwarna biru putih dan busana yg di pilihnye adalah dress tiffany blue, kombinasi warna yg menarik. Manakala customer kedua saya pula yang bernama munirah dan pasangannye telah memilih tema weddingnye pada sebelah perempuan di rawang berwarna purple dan pink, serta busananye berwarna dark purple jenis kebaya pendek. Seterusnye customer saya yg ketiga pula bernama rasyiq dan pasangannye telah memilih tema weddingnye berwarna purple dan pink dan busananye berwarna peach jenis dress. 

Sepanjang proses persiapan untuk ketiga2 customer saya semuanye berjalan dgn lancar, walaupun mase tu saya dlm pantang. Sehinggalah majlis untuk ketiga2 majlis nie selesai, segala urusan dapat di selesaikan dgn mudah, atas kerjasam dr pihak keluarga dr setiap keluarga pengantin. Jutaan terima kasih kepada customer saya kerana telah memilih butik pengantin seri kasih untuk dekorasi hari bahagia anda, sekiranye ada salah dan silap saya harap dimaafkan. 

Ok skrg scroll kebawah kite layan pic pula :)......



pelamin mastura


make up sanding by nurul aida



pelamin munirah di rawang



make up bertandang by nurul aida

make up bersanding by nurul aida



pelamin rasyiq


make up bertandang by nurul aida

No comments:

© Butik Pengantin Seri Kasih | Design By MH