Pages

21 October 2013

WARNA HIJAU MENJADI PILIHAN


HIJAU YANG MENJADI PILIHAN

         Assalammualikum.....Alhamdulillah bertemu juga kite pada ruangan kali nie...lama sudah rasanye saya x berblogging....so untuk hari nie saya berkesempatan untuk berkongsi cerita kepada semua warga blogger yg sudi membaca ruangan dr butik pengantin seri kasih pada episode kali nie. Ok hari nie saya nak share kisah untuk majlis perkahwinan seorang customer saya yg bernama azimah org comel je, die dtg last minute untuk booking date perkahwinan yg tinggal lagi 2 bulan je, byk benda yg die x prepare last2 die kene tipu dgn seseorang yg dikatanye perunding perkahwinan, yg peliknye perunding perkahwinannye xde kedai n kononnye butik tgh renovation. Ini semua adalah penipuan tanpa kite sedari mungkin kite termakan dgn kata2 manis dan janji2 manis akhirnye kite terpedaya Kesian azimah kene tipu dgn perunding perkahwinannye, nasib baik die x bayar penuh klu x abis lesap duit perkahwinannye. 

So pengajarannye kepada semua bakal pengantin pastikan anda dtg ke butik perunding perkahwinan yg anda pilih. Nasib menyebelahi azimah kerana tarikh yg dipilihnye untuk majlis masih available di butik pengantin seri kasih. So untuk majlis perkahwinannye pada mulanye, azimah memilih konsep or tema tiffany blue n dtg je butik terus berubah fikiran dgn memilih busana hijau zamrud dan gold. Sepanjang menyiapkan pelamin azimah semuanye berjalan dgn lancar dan saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada azimah dan pasangan kerana memilih butik pengantin seri kasih untuk dekorasi hari bahagia anda berdua.Sekiranye ada salah dan silap saya harap di maafkan, yang baik semuanye dr Allah dan yg buruknye adalah dr diri sendiri :)

kepada sesiapa yg berminat dgn koleksi pelamin dan make up serta busana dari butik pengantin seri kasih boleh lah call/sms/whatsapp no nie 0193960308 (zaty), jgn malu n segan just call je saya :)




PELAMIN DEWAN


 MAKE UP SANDING BY NURUL AIDA



MAKE UP NIKAH BY ME (ZATY)

No comments:

© Butik Pengantin Seri Kasih | Design By MH